fredag 3. september 2010

Med Paris i sikte!


Denne uka har vært helt turbo i det gamle gule huset.

Vi har startet opp igjen med aktiviteter,
gredd med lusekam en halv time hver dag,
glemt et foreldremøte,
husket to andre møter,
arbeidet kveldstid,
besøkt en barnehagevenninne,
vært på fotballkamp i nabokommunen,
hatt venninnekveld,
- og enda har helga bare så vidt startet.

Mannen er reist på guttetur,
eldstemann har begynt med ekstrajobb
og nesteldstemann skal reise bort på skytestevne i helga
og vekkes 06.30 (!) i morgen tidlig.
I tillegg skal eldstejenta ha Grand Prix-fest her i morgen kveld
og mor skal ha kjøkkenfest med kolleger søndag kveld.
Så her går det unna, Gunnar!

Roer meg imidlertid veldig ned når jeg tenker på at neste uke,
på denne tiden,
- nyter jeg en kveld i Paris!
Med mann og eldste sønn :-)
I dette huset ligger leiligheten vi har leid.

Og den ser skikkelig urban og lekker ut.

Og den ligger i Latinerkvarteret,
rett ved Luxembourg-haven.

Og jeg vet at det kommer til å være skikkelig stas å være der!
Og at jeg kommer til å nyte Paris!
Og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig :-)

Leiligheten er forresten leid gjennom only-apartments.com

3 kommentarer:

  1. Åh, jeg ble helt andpusten av bare å LESE om familieprogrammet - gosh! Det føles lenge siden jeg var der, men det er faktisk ikke så veldig lenge siden, man er bare rask til å venne seg til en mer bedagelig hverdag....
    Derimot er det lenge siden jeg var i Paris, og jeg skjønner veldig godt at dere gleder dere. Må være stor stas for eldstemann å få være med!
    God tur - Liv

    SvarSlett
  2. Turen er faktisk konfirmasjonsgaven til eldstemann :-)

    SvarSlett
  3. kos deg på tur Hege! gleder meg til å se bilder ;)

    SvarSlett