onsdag 4. august 2010

Sommergalleri rett rundt hjørnet!


Ferien nærmer seg slutten,
og i det gamle gule huset betyr det at den store finalen nærmer seg
- nemlig Midthun Sommergalleri 2010.


Datoen er 15. august.
For fjerde år på rad henger vi opp bildene til svoger Kjell
på husveggen og rundt omkring i hagen

- og ja; vi krysser fingre for fint vær i år også!


Hvis du er usikker på hva slags bilder vi stiller ut og selger i "Galleri Midthun",
så kjenner du kanskje igjen denne karen?

Selveste urnissen, spør du meg :-)
Både lur og hyggelig på samme tid.

Det er ikke bare originaler vi selger,
men digitaltrykk,
kubbelys,
kunstkalender 2011
og mange, mange julekort.


I tillegg serverer vi kaffe, saft og kjeks
- og kan by på sandkasse,
levende kanin,
slenghuske,
trampoline,
dukkestue
og klatretre.


Uten tvil Elverums mest barnevennlige galleri!

Mer informasjon om galleriet vårt finner du på
Bildene er fra fjorårets sommergalleri, med 3-400 besøkende i løpet av dagen.

Kommer tilbake med mer info om årets happening, men anbefaler allerede nå å sjekke om du har mulighet til å legge søndagsturen hit neste søndag!

Nå må de neste dagene brukes til å få hagen til å se pen ut :-)

1 kommentar:

  1. Nå er jeg en gang bibliotekar, og da er det jo ikke så rart jeg har kost meg med illustrasjonene til Kjell i flere barnebøker.
    I Vinje, på en sommerutstilling, så vi en gang et bilde, og det var sånn "æsj, at vi ikke kjøpte det, da!"
    Så, jeg skulle gjerne vært i Elverum neste søndag - hadde jeg bare ikke vært i Norheimsund den dage. Og det er jo et lite stykke vei...
    Lykke til med utstillingen!
    Sommerhilsen Liv

    SvarSlett