onsdag 19. januar 2011

Hva er det med denne katten?

Yes, vi har en vinner! Dette gikk jo, som på skinner!

Premien for raskeste tolking av ønskelista går til onkel i Oslo, og her er fasiten:

LOMELIKT = LOMMELYKT
MIKOFON = MIKROFON
KÅP = KOPP
MALESKIN = MALESKRIN
HLOKITIPESE = HELLO KITTY-PC
PIPI =PIPPI
KLÅKE = KLOKKE
HLOKITIKOLE = HELLO KITTY-KJOLE..

Etter å ha sjekket litt på nettet, ser jeg at både Hello Kitty-PC og Hello Kitty-kjole er lett match å få tak i.
Rosa og lekkert :-)






Hun kan til og med få eksternt tastatur til å freshe opp pc-en og lekkert smykke til å freshe opp kjolen.





Jeg må jo innrømme at hun tenker litt snevert,
når hun bare ønsker seg kjole og pc med denne favoritt-katten på.
Det finnes jo så mye mer!


For eksempel mobiltelefon og kamera.







For ikke å snakke om lekre
husholdningsartikler, som kjøleskap og symaskin.










Eller hva med en
brødrister, som til og med svir katta inn i brødskiva?

Kaffemaskin er lett å få tak i...








... sammen med lekkert utstyr til badet
og til mors negler!






Til og med far har katta tenkt på: Lekker boxer med matchende øl-flaske.
Hva gir du meg?






Ingrid trenger ikke fornye ønskelista si på mange år.
Her er det masse å ta av!

2 kommentarer:

  1. - masse å ta av, og he, he, - masse å hoppe over *s*

    SvarSlett
  2. Ojoj, GJETT om jeg ønsker meg brødristeren :-D

    Så flink Ingrid er til å skrive!! "HLOKITIPESE".. så skjønn :-)

    Ha en nydelig torsdag!

    SvarSlett