torsdag 6. januar 2011

Lister og sånt

Det nye året er i full gang.
Hui, hvor det går!
Allerede en uke gammelt, og i dag fikk jeg endelig
kjøpt meg ny familieplanlegger.
365 tomme dager...

...kunne man jo innbille seg at det var.
Men det er bare en illusjon.
Ukene og månedene fremover er allerede godt fylt opp.

Med vaffelvakt på svømminga,
foreldremøter,
kveldsmøter,
gressenkedager, - med mannen i India,
landsmøte i Natur & Ungdom,
skytestevne,
barnebursdager,
voksenbursdager,
We Will Rock You,
og Gave- og interiørmessa.

Så derfor føler jeg ikke behov for å skrive noen liste akkurat nå.
Over ting jeg burde gjøre.
Eller har lyst til å gjøre.
Det får jeg ta senere.

Nå må jeg sette meg ned å fylle kalenderen.

1 kommentar:

  1. He he, en sånn kalender fylles fort opp, ja!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Og god helg!

    SvarSlett