tirsdag 19. januar 2010

Hvor er vaskerommet mitt?

Å ja, der er det ja! Bak alle boblebuksene, skøytene, skidressene, parkdressene og voksi-posen... Visste det var der et sted. Både vaskemaskina og tørketrommelen :-)

Kan noen skjønne at en fembarnsmor ønsker seg et større vaskerom? Og jeg mener ikke være kravstor; bare litt større enn de 4 kvm jeg har nå? Alternativt kan jeg få større entré...eller nei; jeg ønsker meg et walk-in-closett! Mellom entréen og vaskerommet. Med elfa-kurver på rekke og rad, fem meter med knaggrekker, i tillegg til egne knagger til gymbager, gitartrekk,voksi-pose, handlenett, skøyter og skole-og barnehagesekker. Til slutt ønsker jeg meg skohyller med plass til 25 par sko (=50 sko!) og ikke minst; god gulvplass!

Ja, ja....det er lov å drømme :-) I mellomtiden må jeg slutte å blogge - og gå og rydde! Det hjelper da som regel litt....en dag eller to....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar