søndag 24. januar 2010

Prosjekt barnerom i gang!

Yes! Endelig ser det ut til at de to "attpåskattene" skal få det barnerommet de fortjener! Morfar troppet opp fredag med verdens største verktøyskrin - vi dro på rundtur med mitt bankkort lørdag, - og resten av helga har vært fyllt av høvelspon, pussestøv, hammerslag og tapetsering.

Utvidelsen av rommet er på under 3 kvadratmeter, - innunder et skråtak - men med et hus som er over 100 år gammelt, står utfordringene i kø. Ikke en vinkel, vegg eller gulvplanke er i vater, og bjelkene som skal kles inn er hverken høvlet eller jevnet på annen måte - 100 år gammel bark sitter fortsatt på :-)

Nå gjenstår noen økter med malerkosten - før sjablonger og andre artige effekter skal fargelegge det hele :-) Planlegger også IKEA-tur, med alt det kan innebære i handlekurven...

Yoohoo!

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  2. Spennende! Hvordan redigerer du bildene dine? Du får så fine kanter rundt:)

    SvarSlett
  3. Har lastet ned et program som heter PhotoScape. Fant det i den bloggen du tipset meg om, Heidi. Veldig moro og enkelt!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for hilsen inne hos meg:) Høres ut som ett spennende prosjekt dere holdt på meg, og kan godt skjønne at du drømmer om ett større vaskerom, det gjør jeg også når slalomutstyr ligger over alt i gangen...

    Ha en fin dag

    klem fra Eli

    SvarSlett