fredag 15. januar 2010

Smått og stort


Disse skoene er en god illustrasjon på hverdagslivet her hjemme. Fra å ta sine første skritt med størrelse 19 i sko - til konfirmajonsforberedelser i størrelse 45. På samme dag - i samme familie. I mellom der har vi gitarøvinger, danseskøyter og Pulverheksa. Kanskje er det mangfoldet som gjør alt ekstra sterkt? De første skrittene forsterkes av konfirmasjonsforberedelsene - og motsatt?


Fellesskap, søskenkjærlighet - og teamarbeid må oppleves og erfares for å bli med i ryggsekken senere i livet. Jeg tenker at våre barn får dette gratis - hver dag - og jeg blir glad når jeg tenker på det! *smiler*


Så får jeg heller fortsette å drømme - om den store entreen jeg ikke har - som må ha plass til 7 par vintersko, 2 par cherrox, 6 par skistøvler, 3 par slalåmstøvler, 3 par skøyter osv osv......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar