onsdag 17. februar 2010

Uventet pusterom på hjemmebane

Andre dag hjemme med småsyke barn.... Det innebærer plutselig et lite pusterom i hverdagen. Timer hjemme som du egentlig ikke har planer for. Var supereffektiv husmor i går. Kom til bunns i skittentøydunken, vasket gulv, ryddet, tørket støv, fjernet julegardinene (ja, jeg er enig i at det var på tide!) - og fikk til og med lest begge avisene. Yohoo!


Og i dag? Lest to aviser, - og vært lenge ute i det store blogge-landet. En deilig tidstyv en rolig formiddag :-) Fanger opp tips både her og der. Som denne badeoljen, for eksempel. Balneum Hermal. God for tørr og atopisk hud. Fant tips om den på bloggen Det gode liv, og skal løpe og kjøpe og teste den ut! Dette trengs i det gamle gule huset!

Dessuten greier jeg jo ikke unngå å titte innom alle håndarbeidsbloggene. Har jo ambisjoner og stort skaperbehov, må vite :-) Og jammen ser det ikke ut til at Ravelry er stedet for meg. Et felles nettsted for strikkere og heklere, - der oppskrifter deles! Can't wait! Eller jo; må vente litt....må strikke ferdig ullgenseren til minstemann først :-)

1 kommentar:

  1. Hei.
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg!
    Ja jeg håper du finner oljen for den er som sagt helt super. Får håpe du blir fornøyd med den da:)

    Fin blogg du også har her. Her må jeg komme tilbake!
    Heldige du med 5 barn. Vi har to, og min mann sier stopp:)
    Jeg kunne hatt mange...

    God kveld
    Klem Vivian

    SvarSlett