torsdag 24. juni 2010

Absolutt bloggbart!

I vår familie er det dukket opp et nytt begrep parallelt med mors blogging:
nemlig om noe er bloggbart.
Altså om det egner seg for blogging :-)

Bloggbart kan være så mangt.
Det kan være pene ting, slik som innlegget mitt om Indias farger,
det kan være lure idéer jeg har, slik som innlegget om oppsamlingsposene,
det kan være samfunnsaktuelle saker, slik som innlegget om morsdagen,
det kan være ting som skjer i vår familie, slik som innlegget om den snille engelen,
det kan være små og store tanker jeg har, slik som innlegget om lange skygger og snøengler,
ja, kort sagt: det meste kan vise seg å være bloggbart!


Her forleden fikk jeg noe som absolutt er bloggbart; nemlig nytt trekk til strykebrettet
- kjøpt av snille søstre på Gudrun Sjödén i Stockholm.
Dette trekket gjorde underverker!

Jeg er den første til å innrømme at stryking ikke er den festligste husmor-syssel
-men det er ikke tvil i min sjel om at det hjelper med et hyggelig trekk på strykebrettet!
De nydelige blomstene og fargene gjør deg glad til sinns, - rett og slett!
Er du ikke enig?

2 kommentarer: